DZP. megahaverek

"...köszönjük szépen.. ezek vagyunk mi..."

Kvescsön

A sün halála

2008.07.25. 16:57 :: iwen

Ezt most találtam youtube-on, és úgy éreztem, meg kell, hogy osszam. [igazából se eleje, se beleje, de olyan ari ^^]

Vigyázzunk a sünikre az utakon!!

Ennyi Duff sört adnánk érte mi: (4/5)
Ennyi Duff sört adnék érte: (3,5/5)

2 komment

Címkék: video sün

A bejegyzés trackback címe:

https://dzonline.blog.hu/api/trackback/id/tr77585530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stranger · http://bkfm.hu 2008.07.25. 17:31:57

hát.. elég sovány video sztem:), de jópofa. kiváncsi vagyok sün miccól hozzá.:D. vigyázzunk a sünökre a dzp-n is:)

eksunhirro 2008.07.27. 22:01:20

Emeberek!.. igen is vigyázzunk mer ha fellázadunk akkor nem lesz közlekedés csak defektessel kerékkel!!:)
Másrészt eléggé pszocho-thrilleres vidi.. néhol tényleg átéreztem a félelmet.. ez már több mint együttérzés..
a köcsög mókus megjárta a kukacot meg mától hivatalosan is gyűlölöm..

Egyébként minden kisállatra vigyázzunk és ne csak a sünökre..
süti beállítások módosítása