DZP. megahaverek

"...köszönjük szépen.. ezek vagyunk mi..."

Kvescsön

Egy nagyon régi szám...

2009.03.05. 16:30 :: ryz

Nemrég akadtam bele ebbe a számba és nosztalgiából megnéztem és nagyon meglepődtem.

 

 

Na van még valaki akinek mást jelent ez most, mint régen a sulidiszkóban? :)

 

Ennyi Duff sört adnánk érte mi: (5/5)
Ennyi Duff sört adnék érte: (5/5)

2 komment

Címkék: érdekes zene video múlt

A bejegyzés trackback címe:

https://dzonline.blog.hu/api/trackback/id/tr18983500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eksunhirro 2009.03.05. 19:44:09

való igaz..

ugyan akkor nem tudtam elmenni a mellett hogy szegény bácsi úgy nézki mint Wilson bácsi a Dennis a komiszból:D

stranger · http://bkfm.hu 2009.03.06. 17:08:27

sztem csak a bajsza wilson bácsis. viszont tényleg elképesztő hallgatni, hogy miket mond meg tulajdonképpen miről szól ez a szám. eléggé durván meglepett. viszont sulidiszkó rúúúlz. bob marley ATB feldolgozás:D.. "the sun is shining"
süti beállítások módosítása