DZP. megahaverek

"...köszönjük szépen.. ezek vagyunk mi..."

Kvescsön

kortárs

2009.02.28. 15:49 :: stranger

Akkezdet Phiai - Kiskece


A földről hallgattam meg az első csont roppanást,
miután végig néztem az ősrobbanást.
Az eslő házaknál én voltam a sár,
voltam leprás király és másra éhező cár.
Tapasztaltam mi Aphrodité valódi bája,
Norbinak vagyok a ledobott kalóriája.
Nem a való villából jöttem a való világra,
voltam és még leszek önmagam paródiája.
Vegetáriánusnak egy szendvics ami sonkás,
voltam napnál fűtő és Medúzánál fodrász.
Áldás és oltás, márkás sport táska
aminek a mélyére senki más csak a lány ás.
Sztálin parancsára szazszor ordítottam kaputt!!
Trójában a falónak valóban én nyitottam kaput.
Játszottam kaszanovát meg babonázó szüzet
és 68-ban én csináltam először meg a tüzet,
én találtam ki hogy a katonák az üzlet
és én voltam az oka annak hogy Dániában bűz lett.
Leonardo kezében én voltam a tartás,
tatárokkal együtt toltuk a tartás mártást.
Azt a havat olvasztom amit délre majd a tisza visz,
ahol a vámpírok ellen készítettem crucifix.
Amíg Hitlerék azt mondták rám hogy gond van
utolsó perceit végig néző tarkó voltam.
Voltam senki de a fiam úgy hívták hogy Pelé,
Elvis haján bazd meg én voltam a zselé.
Voltam hegy és szakadék,vizet hozó folyó,
arany tojó Kennedy fejében a golyó.
Elő fordult hogy a kedvem szolgák lesték,
a berlini falon voltam króm bomba festék,
voltam pisztoly, penge, páncél és penna,
a kanyar én voltam ahol behalt a Senna.
Hitehagyott pap a pietárra ráborultam,
többször voltam fegyverben a százéves háborúban,
mind két oldalon gyalogos és tiszt is,
az egyik bankban engem rabolt ki a Viszkis.
Voltam hatalmas tábornok aki éppen kapitulál,
szalutáló kamikaze és nem katapultál,
baszott nagy zacskó kox lapulva a pultnál,
én voltam a spanod akit tegnap szapultál... 

UPDATE:

Ennyi Duff sört adnánk érte mi: (5/5)
Ennyi Duff sört adnék érte: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: zene vers kultúra akkezdet phiai

A bejegyzés trackback címe:

https://dzonline.blog.hu/api/trackback/id/tr30971700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása