DZP. megahaverek

"...köszönjük szépen.. ezek vagyunk mi..."

Kvescsön

Ha már játék....

2008.09.20. 10:33 :: SonEater

Bár ez nem ér fel a fingós játék egyszerű zsenialitásához, de azért megér egy misét. :D

 

JÁCCÁ!

 

 

Ennyi Duff sört adnánk érte mi: (5/5)
Ennyi Duff sört adnék érte: (5/5)

4 komment

Címkék: játék buta vicces gyagya

A bejegyzés trackback címe:

https://dzonline.blog.hu/api/trackback/id/tr78672525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stranger · http://bkfm.hu 2008.09.21. 20:18:27

beteg álat. hitler a kedvencem:D. vannak benne kombók is? egéybként én vagyok ennek a játéknak az antikrisztusa, ami az irányítást illeti:D. eddig egyet sem tudtam nyerni

SonEater 2008.09.22. 09:23:17

A nyilakkal kell ugrálni, és a c,v gombokkal érhetők el a speciális támadások. Nagyon beteg játék, amúgy közepes fokozaton már nagyon nehéz. Blitzkrieg! Blitzkrieg! :D

menyustraktor 2008.09.23. 17:43:50

Ez a játék is mekkora butaság! :D
Közepes fokon egyetlen egyet tudtam nyerni. Azzal a dalai lámával vagy nemtom kivel voltam, aminek van egy ilyen bikája, és azzal kell nyomulni.
Berlusconinak igazán adhattak volna más fegyvert is, nemcsak azt a légycsapót vagy mi a szart. :) Mondjuk egy piros-fekete rakétát vagy valamit.
süti beállítások módosítása