DZP. megahaverek

"...köszönjük szépen.. ezek vagyunk mi..."

Kvescsön

Legyen ön is idegbeteg!

2008.07.30. 10:05 :: menyustraktor

A Horti válogatás készítése során bukkantam rá erre a gyöngyszemre. Szerintem ez a "reggeli agyhalál" rovatba is beillene, de biztos vagyok benne, hogy stranger ma reggelre is tartogat valami jót, ezért nem akarom őt megelőzni. :)

 

Ennyi Duff sört adnánk érte mi: (5/5)
Ennyi Duff sört adnék érte: (3,3/5)

2 komment

Címkék: video vágó vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://dzonline.blog.hu/api/trackback/id/tr72592315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stranger · http://bkfm.hu 2008.07.30. 11:08:34

hááát ez nagyon kész.. úgy tűnik szerencsétlen vágónak szimpatikus volt a tag, mert ennyit még nem láttam segíteni senkinek.

am kifogytam a reggeli agyhalálokból

menyustraktor 2008.07.31. 13:42:17

kiváncsi vagyok hogy ha van a tagnak egyetemi végzettsége, akkor hogy nézhettek ki anno a szóbeli vizsgái :D
süti beállítások módosítása