DZP. megahaverek

"...köszönjük szépen.. ezek vagyunk mi..."

Kvescsön

Miért szomorú a gyermekem hangja?

2008.07.29. 13:52 :: iwen

Na miért? Senki sem tudja.. Főleg nem a Pannon Ügyfélszolgálat.

KATT

 


 

És itt van még kettő videó bónuszként: Apa, én hogyan születtem? és Tejet sír!

ezenkívül találtam legkisebb pénisz verseny videót is, de azt inkább nem linkelem

Ennyi Duff sört adnánk érte mi: (5/5)
Ennyi Duff sört adnék érte: (5/5)

3 komment · 1 trackback

Címkék: video vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://dzonline.blog.hu/api/trackback/id/tr53590985

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: soldering iron controller 2019.03.28. 04:33:27

A csajozás buktatói - A legjobb csajozós szövegek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eksunhirro 2008.07.29. 14:47:01

hát .. őőő.. izéé.. :)

stranger · http://bkfm.hu 2008.07.29. 15:01:18

az ilyeneket kell kivinni a pusztába aztán fejbeverni egy ásóval, majd amíg eszméletlen levágni a végtagjait meg a nyelvét aztán amikor felébredt hallgatni ahogy sikoltozik meg artikulálatlan hangokat ad ki fájdalmában. zene a füleimnek. szerencsétlen ügyintéző, én 10 mp után elküldtem volna a "nőt" különböző helyekre.. vááááááááááá
süti beállítások módosítása