DZP. megahaverek

"...köszönjük szépen.. ezek vagyunk mi..."

Kvescsön

Horti Gábor for president

2008.07.21. 23:42 :: menyustraktor

Igen, ismét foci. De ezt még a legelvakultabb futballgyűlölőknek is érdemes megnézniük. Magyarország legviccesebb kommentátoráról állítottam össze egy hétpróbát. Fogyasszátok egészséggel!

 

Nem kommentálnám, mert felesleges, jöjjön a hétpróba:

 1:

2:

3:

4:

5:

6:

És legvégére hagytam a legütősebbet, akinek füle van halja meg, aki meg az előzőeknél feladta, bánhatja:

7:

Ennyi Duff sört adnánk érte mi: (5/5)
Ennyi Duff sört adnék érte: (5/5)

4 komment · 1 trackback

Címkék: video foci vicces horti gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://dzonline.blog.hu/api/trackback/id/tr80579156

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: play8oy test 2019.06.03. 04:08:23

20x3 bicycle tires - jaeholw

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stranger · http://bkfm.hu 2008.07.21. 23:54:44

"air sanyi"

mekkora fesztivált rendezett, hogy fejberúgták sanyit a bőrrel ő meg belebotlott.

egyébként jó összeállítás:)

menyustraktor 2008.07.22. 00:03:28

jaa azt nem lehetett kihagyni, az volt a slusszpoén :D.. így utólag eszembejutott hogy úgy kellett volna hogy a szerintem leggyengébbel kezdem aztán egyre jobbak.. de má nincs kedvem átrendezni :)

Möszi 2008.07.22. 00:25:13

ő ilyenkor be van rúgva?:D ennél még lehet, hogy én is jobban tudnék kommentálni :D

menyustraktor 2008.07.22. 00:31:52

szerintem jól bepálinkázik meccsek előtt.. én bírom a stílusát, de sokan nem szeretik. Volt már egy-két Bundesliga 2. meccs amit az ő baromságai miatt néztem meg. :D
süti beállítások módosítása