DZP. megahaverek

"...köszönjük szépen.. ezek vagyunk mi..."

Kvescsön

Régi, ostoba képrejtvény

2010.04.15. 09:17 :: menyustraktor

Sün most nem játszik. Még anno ő kért meg rá, hogy rajzoljam le ezt a valamit. Megtettem. Ritka az, amikor a szerző szigorúan elhatárolódik saját alkotásától, lehet, most nekem is ezt kellett volna tennem. :) Nem hiszem, hogy hosszú életű lesz, ezért ez inkább a "reflexeket" teszi próbára, mindenesetre az első megfejtő kap egy sört. 

 

Ennyi Duff sört adnánk érte mi: (5/5)
Ennyi Duff sört adnék érte: (5/5)

5 komment

Címkék: kép sör buta ostoba képrejtvény agyhalott

A bejegyzés trackback címe:

https://dzonline.blog.hu/api/trackback/id/tr871922756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eksunhirro 2010.04.15. 15:00:18

Szeretnék hozzá gratulálni!
Bár már nem emlékszem rá így valószínűleg régen volt vagy már elittam az agyam azon részét..

mű-poszt 2010.04.15. 18:54:49

kánikula
széép rajz!

menyustraktor 2010.04.16. 00:49:10

Sün: réges rég volt, még mikor együtt koptatta a padot a két törigéniusz állat.
Dróri: terólad pedig már mindenki tudja, hogy csapatban dolgozol, de mivel megdicsérted a rajzomat, kapsz egy sört. :)

menyustraktor 2010.04.16. 00:50:25

amúgy egész korrekt.. 9 órát bírt, nem hittem volna :D

mű-poszt 2010.04.16. 16:03:24

jaa, én meg én alkotunk egy csapatot, akkor kaphatok kettőt is? :D
süti beállítások módosítása