DZP. megahaverek

"...köszönjük szépen.. ezek vagyunk mi..."

Kvescsön

A kép magáért beszél

2010.03.28. 00:40 :: stranger

Építsünk az alföldre alagutat és völgyhidat.

...valakik biztos jól jártak belőle...

 

http://nol.hu/gazdasag/20100327-kozelebb_jon_buda_pecshez

Ennyi Duff sört adnánk érte mi: (5/5)
Ennyi Duff sört adnék érte: (0/5)

3 komment

Címkék: kép vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://dzonline.blog.hu/api/trackback/id/tr601874067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eksunhirro 2010.03.28. 11:14:04

annyira nem alföld az egyébként.. bár egyszerű lett volna dombra vinni az egészet gondolom a mezőgazdasági termelés miatt lett ez a választás..

stranger · http://bkfm.hu 2010.03.28. 12:39:28

@eksunhirro:

hát én úgy konkrétan arra céloztam, hogy valakinek(valakiknek) érdeke fűződött ahhoz, hogy a vállalata(vagy a vállalat amihez közel áll) építhessen egy ilyet, hogy ő maga (maguk) sok pénz húzzanak ki belőle..

Mezőgazdasági termelést soha nem veszik figyelembe. Máshol évekig hírcolnak a helyiekkel, hogy erre bizony autópálya fog jönnő. á'lá.. emmnullás

nyenye 2010.03.29. 16:36:46

Igazából a legjobb megoldást választották. Én se alagútra gondoltam először, hanem támfalakra, mert a lösz tényleg elég veszélyes. De aztán találtam ezt: m60.hu/hirek/_3343mierteppenalagut.pdf
Olvassátok el!
süti beállítások módosítása