DZP. megahaverek

"...köszönjük szépen.. ezek vagyunk mi..."

Kvescsön

Két fánk beszélget...

2009.06.10. 10:31 :: iwen

Két fánk beszélget.
- Képzeld, felvételiztem az egyetemre.
- És felvettek?
- Hülye vagy? Egy fánkot?

Két briós beszélget.
- Hülye vagy?
- Dehogyis. Felvettek az egyetemre.

Két briós beszélget az egyetem büféjében.
- Te! Hallottad, hogy felvették a fánkot?
- Na ne már. Azt a hülyét?

Két hülye beszélget.
- Felvettek az egyetemre?
- Nem, de ettem két brióst!

Két egyetem beszélget.
- Valami komoly gond lehet a felvételi ponthatárokkal. Hozzám már csak
hülyék járnak.
- Ne is mondd! Hozzám most iratkozott be két briós meg egy fánk!

Két felvételi ponthatár beszélget.
- Mostanában valahogy nem vagyok formában.
- Ne is mondd! Engem tegnap elért két briós!


- Nincs nálad egy briós?
- Van, de nem tudom odaadni, mert épp a szakdolgozatomat írja.

Ennyi Duff sört adnánk érte mi: (5/5)
Ennyi Duff sört adnék érte: (3/5)

Szólj hozzá!

Címkék: vicc egyetem fánk briós

A bejegyzés trackback címe:

https://dzonline.blog.hu/api/trackback/id/tr971176269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása